Blog over gratis boek uitgeven




Gratis bestaat niet. Elke marketeer kan je dat geheim verklappen. Elke ondernemer dient namelijk zijn of haar broek op te houden. Tenzij je Google, Facebook, Twitter, Whatsapp of Linkedin heet…want deze Silicon Valley reuzen verdienen hun geld met advertenties.

Wat is “gratis uitgeven” dan?

Gratis uitgeven wil zeggen dat de uitgever het “ondernemersrisico” overneemt. Uitgeven kost namelijk geld, geld dat jij niet wil of kan investeren: investeren in een professionele redactie, in een fraaie vormgeving, in kwalitatief hoogwaardig drukken, in voorraad voor de boekhandels, in distributiekanalen voor de daadwerkelijke verkoop en in gerichte publiciteit.

Daarnaast kent een uitgever “de weg” en heeft de uitgever een staande organisatie met professionele redacteurs, vormgevers, drukkers, distributeurs, boekhandels en contacten met de media. Als een uitgever commerciĆ«le kansen in jouw manuscript ziet, dan is uitgeven voor jou gratis!

Benieuwd? Kom gerust eens langs voor een kop koffie bij ons op kantoor in het Beatrixkwartier in Den Haag!

 

Terug naar overzicht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*